FAQs
Wordt mijn bestelling morgen geleverd als ik vandaag bestel?
Als je op een werkdag vóór 17:00 uur bestelt, proberen we je bestelling de volgende werkdag te leveren. Hoewel we er alles aan doen om op tijd te bezorgen, kan er in sommige gevallen door onvoorziene omstandigheden vertraging optreden.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra je bestelling is overgedragen aan de bezorgdienst, sturen we je een e-mail met een Track & Trace-code, waarmee je de levering kunt volgen.
Is de bezorging gratis?
Ja, de bezorging is gratis voor bestellingen naar Nederland en België.
Kan ik mijn pakket ophalen bij een PostNL-punt?
Ja, tijdens het afrekenproces kun je kiezen voor een PostNL-punt bij jou in de buurt. Zodra je pakket daar is aangekomen, krijg je een bericht van PostNL. Je kunt het pakket binnen 7 dagen ophalen.
Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?
Ja, tijdens het bestellen kun je ervoor kiezen om je bestelling af te halen. Binnen 24 uur kun je het pakket op onze locatie ophalen.
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?
Controleer eerst de Track & Trace-code, het bezorgadres, en je brievenbus voor een afwezigheidsbericht. Als je nog steeds niets hebt ontvangen, neem dan contact met ons op voor verdere hulp.
Voor de klantenservice van Klarna kun je deze link gebruiken om met hen in contact te komen.