VOOR 17:00 BESTELD, MORGEN GELEVERD*.
GRATIS VERZENDING, 30 DAGEN BEDENKTIJD.
10.000+ Tevreden klanten. 4.6/5  
Betaal later met
Taal
  • Nederlands
  • English
0 0

FAQs

Wat moet ik doen als ik een defect product heb ontvangen?

Neem contact op met onze klantenservice zodat we het probleem kunnen beoordelen
en samen een oplossing kunnen vinden.

Is de reparatie gratis?

Als je product binnen de garantietermijn defect raakt door een fabrieksfout, is de reparatie kosteloos. Een fabrieksfout betekent dat het product sneller stuk gaat dan verwacht bij normaal gebruik. Bijvoorbeeld, als je barcode scanner niet meer aan gaat
zonder dat je iets vreemds hebt gedaan.

Kan mijn product ook buiten de garantie gerepareerd worden?

Neem contact op met onze klantenservice. Dit hangt af van het type product. Als reparatie mogelijk is, zullen we het probleem beoordelen en een prijsopgave doen voor de reparatiekosten.

Heb ik garantie op een Tweedekans-product?

Ja, ook Tweedekans-producten komen met een tevredenheidsgarantie van 30 dagen. Na deze periode heb je, net als bij nieuwe producten, 2 jaar garantie.

Gebruik deze link om contact op te nemen met de klantenservice van Klarna.

ANTWOORD NIET GEVONDEN?

Contact
Speciale instructies voor de verkoper bij uw bestelling
KORTINGSCODE TOEVOEGEN

Wacht even! Dit wil je niet missen...

We hebben speciaal voor jou een aantal deals uitgekozen.

Wat zoek je?

Populaire Zoekworden:  Tafellamp  Spiegel  Gereedschap  Scanner  Make Up Tas  

Populaire Producten


Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Ontvang 10% korting op je eerste aankoop!