FAQs
Hoe kan ik betalen?
In onze webshop kun je kiezen uit verschillende betaalmethoden.
Beschikbare betaalopties:
- iDEAL
- Bancontact
- PayPal
- Creditcard (Visa of Mastercard)
- Apple Pay
- Google Pay
- Klarna
Kan ik contant betalen?
Ja, bij ons op locatie is contante betaling mogelijk. Je kunt online een product reserveren en kiezen voor 'betalen op locatie' of contact met ons opnemen om je bestelling te regelen.
Wat moet ik doen als mijn betaling niet is gelukt?
Als de betaling niet is voltooid, kun je de bestelling opnieuw plaatsen. Als het bedrag wel is afgeschreven maar je geen bevestiging hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice. Voor mislukte PayPal- of creditcardbetalingen kun je de ingevoerde gegevens controleren en opnieuw proberen of een andere betaalmethode kiezen.
Waar kan ik mijn factuur vinden?
Je facturen zijn beschikbaar in je persoonlijke account of worden via e-mail naar je verzonden nadat je een bestelling hebt geplaatst.
Voor de klantenservice van Klarna kun je deze link gebruiken om met hen in contact te komen.