VOOR 17:00 BESTELD, MORGEN GELEVERD*.
GRATIS VERZENDING, 30 DAGEN BEDENKTIJD.
10.000+ Tevreden klanten. 4.6/5  
Betaal later met
Taal
  • Nederlands
  • English
0 0

FAQs

Welke opties heb ik om mijn product te retourneren?

Je hebt 30 dagen de tijd om te kiezen uit de volgende opties:

  • Gratis omruilen voor een ander product
  • Je product laten repareren
  • Gratis retourneren en je geld terugkrijgen

Na 30 dagen wordt je product altijd aangeboden voor reparatie

Wat zijn de voorwaarden voor retourneren?

Je kunt je product binnen 30 dagen aanmelden voor retour. Dit kan via je account of door contact op te nemen met de klantenservice. Je hebt de keuze om je product gratis om te ruilen of je geld terug te krijgen.

Om in aanmerking te komen voor volledige terugbetaling, moet het product in originele staat en onbeschadigd worden geretourneerd. Bijvoorbeeld: Je mag het product uitpakken en bekijken, maar niet installeren of gebruiken.

Na 30 dagen kun je je product laten repareren door contact op te nemen met de klantenservice.

Daarnaast krijg je 2 jaar garantie op je product.

Kan ik mijn product in de winkel retourneren?

Ja, je kunt het product in onze fysieke locatie inleveren. Dit biedt een paar voordelen:

  • We kunnen je helpen een vervangend product te vinden, en vaak is dit direct op
    voorraad.
  • Retourneren op locatie gaat sneller dan via de post.
  • We moedigen klanten aan om hun bestellingen op te halen en te retourneren op locatie om zo de bezorgdienst te ontlasten en CO2-uitstoot te verminderen.
Hoe retourneer ik mijn product?

1. Meld je retour aan via je account of neem contact op met de klantenservice.

Retourneren via de post:
2. Verpak je product zorgvuldig, bij voorkeur in de originele verpakking om schade te voorkomen. Als je de originele doos niet meer hebt, laat dit dan weten aan de klantenservice.

3. Plaats het product in een stevige doos die goed afgesloten kan worden.

4. Na het aanmelden van de retour ontvang je een bevestiging per e-mail met een retournummer en een verzendlabel. Print het label uit en plak het op de verzenddoos, niet direct op het product. Stuur het gratis terug via een PostNL-punt bij jou in de buurt.

5. Zodra je retour is ontvangen, wordt het verwerkt.

Retourneren op locatie:
Maak eerst een afspraak en breng je product in de verpakking naar de winkel. Ter plaatse bekijken we het product en zorgen we voor een snelle oplossing, zoals terugbetaling, omruiling of reparatie.

Hoe snel wordt mijn retour afgehandeld?

Zodra je retour is verwerkt, storten we binnen 5 werkdagen het bedrag terug. Hoe snel je het geld ontvangt, hangt af van de betaalmethode. Als je hebt gekozen voor omruiling, ontvang je het vervangende product binnen 5 werkdagen.

Moet ik betalen voor het retourneren?

Nee, retourneren is gratis. Gebruik het verzendlabel dat je per e-mail hebt ontvangen, print het uit en plak het op de doos. Heb je geen printer? Ga naar een postpunt en scan de barcode om een verzendlabel te printen.

Kan ik een retouraanvraag annuleren?

Heb je een retour aangemeld maar van gedachten veranderd? Geen zorgen, je hoeft niets te doen en kunt het product gewoon behouden.

Voor de klantenservice van Klarna kun je deze link gebruiken om met hen in contact te komen.

ANTWOORD NIET GEVONDEN?

Contacteer ons
Speciale instructies voor de verkoper bij uw bestelling
KORTINGSCODE TOEVOEGEN

Wacht even! Dit wil je niet missen...

We hebben speciaal voor jou een aantal deals uitgekozen.

Wat zoek je?

Populaire Zoekworden:  Tafellamp  Spiegel  Gereedschap  Scanner  Make Up Tas  

Populaire Producten


Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Ontvang 10% korting op je eerste aankoop!